HEI
HVA KAN VI HJELPE DEG MED ?
DU DISPONERER SELV DITT MEDLEMSKAP VIA "MIN SIDE" MED ALLE FUNKSJONER LISTET OPP NEDENFOR:
- Oppsigelse av medlemskap.
- Frys av medlemskap.
-Endring av betalingskort.
-Betaling av utestående /betaling av faktura.
-Oversikt over dine transaksjoner.
-Oversikt over dine besøk på senteret.
Trenger du nytt medlemsbilde eller nytt medlemskort kan dette ordnes på "medlemsservice" maskinen på ditt senter.
- Oppsigelse av medlemskap.
- Frys av medlemskap.
-Endring av betalingskort.
-Betaling av utestående /betaling av faktura.
-Oversikt over dine transaksjoner.
-Oversikt over dine besøk på senteret.
Trenger du nytt medlemsbilde eller nytt medlemskort kan dette ordnes på "medlemsservice" maskinen på ditt senter.
Skulle du ikke finne ut av det du lurte på er du hjertelig velkommen til å kontakte oss når som helst på kundeservice portalen nedenfor , så vil vårt kundeservice-team hjelpe deg.
Husk å påse at du fyller inn korrekt e-post adresse.
Du får svar fra oss på e-post adressen du oppgir i skjemaet nedenfor.
skulle du ha behov for umiddelbar assistanse som ikke dreier seg om ordinære kundeservice spørsmål,
ber vi deg ta kontakt med alarmtelefon. Den nås ved å ringe: 21 42 24 20
Senterne Neshallen og Vormsund har eget telefon og vaktnummer: 40727381
Husk å påse at du fyller inn korrekt e-post adresse.
Du får svar fra oss på e-post adressen du oppgir i skjemaet nedenfor.
skulle du ha behov for umiddelbar assistanse som ikke dreier seg om ordinære kundeservice spørsmål,
ber vi deg ta kontakt med alarmtelefon. Den nås ved å ringe: 21 42 24 20
Senterne Neshallen og Vormsund har eget telefon og vaktnummer: 40727381